Deneme bir ki üç

Son yazının (“Havadis”) pek çok takipçiye otomatik e-mail yoluyla haber verilmediğini öğrendim, dahası kendi mailime dahi düşmedi; bir deneme olarak bu mesajı gönderiyorum… Hoşçakalın…

Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Deneme bir ki üç

  1. Birikim Danısmanlik dedi ki:

    Mesajınız ulaştı. Teşekkürler.

  2. taslibahce dedi ki:

    Ben teşekkür ederim. Problem sanırım çözüldü, bana da geldi bu kez.

  3. Mehmet T. dedi ki:

    Çok ilginç… sitenizi geçen yıl keşfettim. dağınık takip ediyordum. ve bu mesajınızla eposta üyeliği olabildiğini öğrenmiş oldum. demek ki arada hatırlatmak gerekiyormuş.

    • taslibahce dedi ki:

      Farkında olmadan hatırlatmışım, anladığım kadarıyla arada belirtmek iyi olur ama reklam veya pazarlama gibi kokar sanki; gerçi pazarladığımız bir şey de yok site üzrerinden 🙂

Bir Cevap Yazın

